Γρήγορες απαντήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Το Google Ads είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα διαφήμισης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν και να προβάλλουν διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google και στο διαφημιστικό της δίκτυο.
Το Google Ads λειτουργεί με μοντέλο πληρωμής ανά κλικ (PPC). Οι διαφημιστές υποβάλλουν προσφορές για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται όταν οι χρήστες αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Οι διαφημιστές χρεώνονται μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις τους.
Το Google Ads υποστηρίζει διάφορες μορφές διαφημίσεων, όπως διαφημίσεις με κείμενο, διαφημίσεις προβολής, διαφημίσεις βίντεο, διαφημίσεις αγορών, διαφημίσεις προώθησης εφαρμογών και άλλα. Κάθε μορφή είναι κατάλληλη για διαφορετικούς στόχους μάρκετινγκ.
Το Google Ads προσφέρει επιλογές στόχευσης με βάση λέξεις-κλειδιά, δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, τοποθεσίες, συσκευές και άλλα. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού και λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ.
Το Google Ads παρέχει μετρήσεις όπως αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR), ποσοστό μετατροπών, κόστος ανά κλικ (CPC), μερίδιο εμφάνισης και απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) για τη μέτρηση της απόδοσης της διαφήμισης. Η παρακολούθηση μετατροπών σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε συγκεκριμένες ενέργειες που πραγματοποιούνται στον ιστότοπό σας.
Θες να μάθεις περισσότερα για τα Google Ads ώστε να γίνεις κι εσύ ένας expert
Προγραμματίστε μια κλήση 30 λεπτών για να συζητήσετε τις προτεραιότητες και τους μακροπρόθεσμους στόχους σας.