Γρήγορες απαντήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Τα Facebook Ads είναι διαφημίσεις επί πληρωμή που εμφανίζονται στην πλατφόρμα Facebook και στις συνδεδεμένες πλατφόρμες της, όπως το Instagram, το Audience Network και το Messenger. Χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις και ιδιώτες για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών ή περιεχομένου.
Τα Facebook Ads λειτουργούν επιτρέποντας στους διαφημιστές να δημιουργούν και να στοχεύουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένο κοινό με βάση διάφορα κριτήρια όπως δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και άλλα. Οι διαφημιστές υποβάλλουν προσφορές για τοποθετήσεις διαφημίσεων και οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε χρήστες που πληρούν τα κριτήρια στόχευσης.
Το κόστος των διαφημίσεων Facebook ποικίλλει ευρέως και εξαρτάται από παράγοντες όπως το μέγεθος του κοινού, ο ανταγωνισμός, η ποιότητα της διαφήμισης και η στρατηγική υποβολής προσφορών. Οι διαφημιστές μπορούν να ορίσουν έναν προϋπολογισμό που ταιριάζει στις ανάγκες τους και το Facebook προσφέρει διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης, όπως κόστος ανά κλικ (CPC) ή κόστος ανά εμφάνιση (CPM).
Το Facebook Ads Manager είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους διαφημιστές να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους στο Facebook. Παρέχει εργαλεία για τη δημιουργία διαφημίσεων, την επιλογή κοινού, τον καθορισμό προϋπολογισμών και την παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημίσεων.
Το Facebook παρέχει μια σειρά από μετρήσεις για τη μέτρηση της απόδοσης της διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR), του ποσοστού μετατροπών, της προσέγγισης χρηστών, της αφοσίωσης και της απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να παρακολουθούν αυτές τις μετρήσεις στη Διαχείριση διαφημίσεων.
Θες να μάθεις περισσότερα για τα Facebook Ads ώστε να γίνεις κι εσύ ένας expert
Προγραμματίστε μια κλήση 30 λεπτών για να συζητήσετε τις προτεραιότητες και τους μακροπρόθεσμους στόχους σας.